מדניות משלוחים
מדיניות משלוחים
אנחנו רוצים להבטיח שהמשלוח שלך יגיע אליך בצורה החלקה והמהירה ביותר אנחנו מבינים כמה חשוב לך לקבל את ההזמנה שלך בזמן ולכן אנחנו עובדים קשה כדי לוודא שהמשלוחים מתבצעים ביעילות ובדיוק מירבי כאן תוכל למצוא את כל הפרטים החשובים לגבי זמני משלוח תהליך הזמנה אספקה ומה לעשות במקרה של עיכובים
זמני משלוח
המשלוחים שלנו נשלחים ישירות ממחסנים בינלאומיים ומגיעים לישראל תוך 10 עד 16 ימי עסקים ממועד שליחת החבילה
לאחר שההזמנה שלך תטופל ותצא למשלוח תקבל עדכון במייל עם פרטים נוספים
ברוב המקרים המשלוח יגיע אליך במסגרת הזמן הצפוי אך עשויים להיות עיכובים מסיבות שאינן בשליטתנו כגון עומסים במכס עומסים בדואר ישראל מזג אוויר חריג או עיכובים לוגיסטיים בלתי צפויים
במקרים חריגים מאוד בהם יהיו עיכובים משמעותיים אנו מתחייבים שזמן ההגעה לא יעלה על 35 ימי עסקים ממועד שליחת החבילה
אם חלפו 35 ימי עסקים ממועד המשלוח ועדיין לא קיבלת את ההזמנה שלך יש ליצור איתנו קשר ואנחנו נדאג להחזר כספי מלא או לשליחה מחודשת של המוצר לשיקולך
כל החבילות נשלחות באמצעות שירותי הדואר והמשלוח יבוצע לנקודת האיסוף הקרובה אליך בהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה
אנחנו עושים את המקסימום כדי שהמשלוח יגיע אליך במהירות האפשרית אך חשוב לקחת בחשבון שלפעמים יש גורמים חיצוניים שמשפיעים על זמני האספקה
תהליך הזמנת מוצרים
כדי להבטיח שהמשלוח שלך יתבצע בצורה חלקה כדאי להכיר את שלבי התהליך
לאחר ביצוע ההזמנה ואישור התשלום אנחנו מתחילים לעבד אותה ולבצע את שליחת המוצרים מהמחסנים שלנו בחו"ל
זמני הטיפול בהזמנה לפני השליחה יכולים להשתנות אך לרוב זה לוקח בין 1 ל 5 ימי עסקים
לאחר שליחת החבילה זמני המשלוח הרגילים הם בין 10 ל 16 ימי עסקים ובמקרים חריגים עד 35 ימי עסקים לכל היותר
אם ביצעת הזמנה הכוללת יותר ממוצר אחד ייתכן שהמוצרים יישלחו בחבילות נפרדות ויגיעו במועדים שונים
בכל שלב בתהליך ניתן ליצור איתנו קשר לקבלת עדכון נוסף על מצב ההזמנה שלך
אספקה ומשלוח – מה חשוב לדעת
כל המשלוחים מבוצעים באמצעות דואר ישראל או שירותי שילוח בינלאומיים
החבילה תישלח לנקודת האיסוף הקרובה לכתובת שסיפקת במהלך ביצוע ההזמנה
לאחר שהחבילה תגיע לנקודת האיסוף תקבל הודעה מספק המשלוחים עם הוראות כיצד לאסוף אותה
אם מסיבה כלשהי לא אספת את החבילה בזמן ונשלחה אלינו בחזרה ניתן יהיה לשלוח אותה מחדש אך הלקוח יישא בעלות המשלוח החוזר
אם יש שינוי בכתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה יש לעדכן אותנו במהירות האפשרית שינוי כתובת לאחר שהחבילה נשלחה עלול לגרום לעיכובים נוספים
החברה אינה אחראית לעיכובים שנגרמים עקב מסירת כתובת שגויה או חוסר מענה להודעות האיסוף
מה זה יום עסקים
כשמדברים על ימי עסקים הכוונה היא לימים בהם פועלים עסקים חברות שילוח ודואר ישראל למעט סופי שבוע חגים ומועדים מיוחדים
ימים הנחשבים לימי עסקים ראשון עד חמישי
ימים שאינם נחשבים לימי עסקים ימי שישי שבתות ערבי חג חגים ומועדים מיוחדים
לדוגמה אם הזמנת מוצר ביום חמישי בערב ימי העסקים יתחילו להיספר רק מיום ראשון בבוקר זה חשוב במיוחד להבנה של זמני האספקה כי לפעמים חגים או סופי שבוע יכולים לגרום לעיכוב קל בזמני המשלוח
מה לעשות במקרה של עיכוב או בעיה עם המשלוח
אם עבר הזמן הצפוי והמשלוח שלך עדיין לא הגיע אנחנו כאן כדי לעזור
אם עברו 16 ימי עסקים מאז שהחבילה נשלחה והיא עדיין לא הגיעה אפשר לפנות אלינו לבדיקה נוספת
אם עברו 35 ימי עסקים ועדיין לא קיבלת את המשלוח יש ליצור איתנו קשר בהקדם במקרה כזה נציע לך החזר כספי מלא או שליחה מחודשת של המוצר בהתאם להעדפתך
מומלץ לבדוק אם קיבלת עדכון בדואר האלקטרוני או הודעת SMS על הגעת החבילה לנקודת האיסוף שלך לפעמים החבילה מחכה שם אבל ההודעה לא התקבלה מסיבה כלשהי
אנחנו עושים את כל המאמצים כדי לוודא שהחבילה שלך תגיע בזמן ובמידת הצורך נטפל בכל בעיה במהירות האפשרית
לסיכום – אנחנו כאן כדי להבטיח לך חוויית קנייה מעולה
מדיניות המשלוחים שלנו נועדה לוודא שהמוצרים שלך יגיעו בזמן בצורה מסודרת וללא הפתעות אנחנו מתחייבים לעשות כל שביכולתנו כדי לספק לך שירות מהיר מדויק ואמין
אם יש לך שאלות או צורך בעזרה נוספת אל תהסס לפנות אלינו אנחנו כאן כדי לעזור