מדניות החזרות וביטולים
מדיניות החזרות וביטולים
אנחנו רוצים להבטיח שהחוויה שלך תהיה נעימה והוגנת ולכן אנחנו מציעים מדיניות ביטולים והחזרות ברורה ונגישה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן בישראל ניתן לבטל עסקה ולהחזיר מוצר בהתאם לתנאים המפורטים להלן אם יש לך שאלה או צורך בעזרה אנחנו תמיד כאן
תנאי ביטול עסקה
ניתן לבטל עסקה שבוצעה באתר בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 במידה והלקוח מעוניין לבטל את העסקה יש להודיע לנו על כך מראש באמצעות פנייה מסודרת בצירוף פרטי ההזמנה
במקרה של ביטול עסקה שאינו עקב פגם במוצר או אי התאמה יגבו דמי ביטול בשיעור של 5% משווי העסקה או 100 שקלים לפי הנמוך מביניהם בעסקאות שבוצעו באמצעות כרטיס אשראי ייתכן כי חברת האשראי תגבה עמלת ביטול נוספת בהתאם למדיניות שלה החברה אינה אחראית לעמלות אלו
אם העסקה מבוטלת לאחר שהמוצר כבר נשלח אליך האחריות להחזרת המוצר אלינו היא עליך במקרה כזה יש לשלוח את המוצר חזרה כשהוא שלם ובמצב חדש בדואר רשום עם מספר מעקב דרך דואר ישראל עלות המשלוח חזרה חלה על הלקוח
החזר כספי יבוצע רק לאחר קבלת המוצר בחזרה ובדיקתו בכפוף לכך שהוא במצב חדש באריזתו המקורית וללא סימני שימוש או פגיעה החזר יבוצע לאמצעי התשלום שבו בוצעה הרכישה תוך 14 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר חזרה ובכפוף למדיניות חברות האשראי
תנאי החזרת מוצרים
ניתן להחזיר מוצרים עד 14 ימים ממועד קבלתם בתנאי שהמוצר שלם לא נעשה בו שימוש והוא מוחזר באריזתו המקורית עם כל האביזרים הנלווים אין החזרות על מוצרים שנעשה בהם שימוש או מוצרים שנפתחו מאריזתם המקורית אלא אם מדובר במוצר פגום
אם המוצר שנשלח אליך פגום או שונה מההזמנה שביצעת יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו תוך חמישה ימי עסקים ממועד קבלת המשלוח על מנת שנוכל לטפל בכך בהתאם אנו נפעל בתקשורת מול השותפים הלוגיסטיים שלנו ונציע פתרון הוגן הכולל שליחת מוצר חדש או החזר כספי בהתאם למצב
במקרה של החזרת מוצר על הלקוח לשלוח את המוצר חזרה לכתובת שתסופק על ידי החברה האחריות לכל עלות שילוח נוספת הקשורה להחזרת המוצר חלה על הלקוח
מדיניות ההחזרים הכספיים
החזר כספי יבוצע תוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת המוצר חזרה ובדיקתו ההחזר יבוצע לאמצעי התשלום המקורי שבו שולמה ההזמנה ולא ניתן לקבל החזר באמצעי תשלום אחר
במידה והמוצר שנשלח הינו מוצר פגום או שונה מההזמנה המקורית הלקוח יוכל לבחור בין קבלת החזר כספי מלא או קבלת מוצר חלופי במקרים כאלה החברה תישא בעלות המשלוח החוזר ובמשלוח של המוצר החדש
תנאים כלליים נוספים
במקרים שבהם קיימת סתירה בין מדיניות האתר להוראות חוק הגנת הצרכן יגברו הוראות החוק בכל מקרה שבו החוק מאפשר ביטול עסקה או החזרת מוצר בתנאים מסוימים החברה תפעל בהתאם להוראות החוק
הזכות להחזר כספי או החלפת מוצר מותנית בכך שהמוצר מוחזר במצבו המקורי ולא נעשה בו שימוש מוצר שנפגם או שאריזתו נפגמה עשוי שלא להיות זכאי להחזר
במקרים בהם המוצר נשלח והלקוח מבקש לבטלו לאחר שהמשלוח יצא ניתן יהיה להחזיר את המוצר אך ההחזר יבוצע רק לאחר קבלת המוצר בחזרה בהתאם למדיניות זו
הלקוח אחראי למסור לנו מידע מדויק בעת ביצוע ההזמנה כדי למנוע עיכובים ואי נעימויות במקרה של הזנה שגויה של פרטי משלוח האחריות על כך חלה על הלקוח
במקרים בהם נשלחה חבילה עם מספר מעקב אנו רואים במספר המעקב אסמכתא לכך שהחבילה נשלחה ולכן לא ניתן לטעון כי המוצר לא נשלח במקרים חריגים שבהם המשלוח מתעכב מעבר לזמן הצפוי יש לפנות אלינו ואנו נפעל למציאת פתרון